torsdag 8 oktober 2009

lunch och jobb och shopping och så

Fiskpinnar och pulvermos är en finfin lunch som idag avnjuts med majs och majonnäs. Orkade inte promenera ut till villan till lunch och sedan åka och plocka äpplen, så jag höll mig hemma, vilade, laddar upp för eftermiddagens övningar. Om jag räknade timmar som en slav så skulle jag kunna jobba mina 25% utan att göra någonting alls i projektet. Så jag får hålla hårt i klockan faktiskt.

Snart ska jag klä om och fota mitt fynd från Stockholm. (Eller ska man säga Jakobsberg, röda korset...) Jag tänkte att jag skulle göra det redan samma kväll, men det har inte blivit av, och sen har jag tänkt att det spelar ingen roll, men jag fick höra att Johannas Sara undrar vad det var för klänning som passade mig men inte min syster... Snartsnart ska ni få se hur den ser ut. :)

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar