fredag 6 november 2009

plastik fantastik

har vart på tupperwareparty idag. så husmorsligt eller nåt. snuskit dyrt. men det var ganska mysigt faktiskt...

sen blev det en ny glugg-sort. blåbärochlingon. den var way too söt, men smakade och luktade glöggigt. plump och lite quiz och lite inredning och så. Sen var min kväll färdig. och det är skönt att man kan hänga lite och slappa lite och flumma och vara som man aldrig är bara för att man är med så sjukt goa folk som käraste bea och så gullet magdalena och så knasigaste josef och henrik.

och jag slås av en underbar känsla av tacksamhet och lycka att jag får ha underbara vänner, fantastiska människor som gör mitt liv så sjukt mycket bättre bara för att de finns. och nu hoppas jag att så många som möjligt känner sig träffade, för alla de som stått mig nära någon period under mitt liv eller bara de sporadiska tillfällen vi ses har ju fört något ovärderligt till mig. gjort mig till den jag är, varit mitt stöd, mitt liv, min kärlek.

även om det ibland kan kännas lite platoniskt, plastigt, fejk så är jag tacksam för att kvalitéten på mina vänner står sig i tiden. tar inte slut för att omständigheterna förändras. ligger under ytan och påverkar dagligen mig, mina tankar, mina beslut.

så jag ska försöka, jag lovar, bli bättre på att tala om för folk hur underbara de är!

Love.
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar